filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show

Pissed Consumer Interviews ?

Video interviews are designed to showcase real customer experiences with a variety of companies. They give consumers a chance to tell their side of the story and expand upon their original complaint posted to PissedConsumer.com

I’ve had the worst experience with 2 separate locations that I’ve ever had at a shop. I gave them my car for 48 hours to get rear tires and an alignment and they didn’t do my alignment but did give me paperwork showing that it was done. It still pulled to the left and the steering wheel was still crooked exactly how it was when I pulled it in. I dropped it off and waited 2 an 1/2 hours before I took the car away from them because they hadn’t even pulled it into the shop. I took it to another location just for a 30 minute alignment job and 2 and 1/2 hours later I got it back and they told me that it wasn’t even done the first time. The alignment is better but now the pull is slight and the steering wheel is crooked to the other side. I believe tire discounters is on its death throws and over booking to delay shutting down local shops. I hear their workers are not taken care of and this is reflected in their attitudes. All of my encounters were very stand offish and impersonal. It’s very clear that tire discounters time is much more important than the customers, especially if you want to take the free service they offer. Paying customers with harder tasks would come and go as I wait. I have connections to a prestigious social platform and I will make sure that my fellow people are made aware of my experience and what I believe corporate tire discounters is pushing down the hill to their branches.

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
1.0
Details
Tire Discounters review - Customer complaint/ awful experience
Tire Discounters review - Customer complaint/ awful experience
Tire Discounters review - Customer complaint/ awful experience
Tire Discounters review - Customer complaint/ awful experience
Tire Discounters review - Customer complaint/ awful experience
Tire Discounters review - Customer complaint/ awful experience
Tire Discounters review - Customer complaint/ awful experience
When I called you customer help line, it put me on hold for a few minutes then hung up. I am an extremely unhappy customer. I need to speak to someone. Your location in Milford Ohio off 28 gave me the absolute worst experience I’ve ever had with a tire replacement. The...
View full review
2 comments
TireDiscounters
#1779851

Thank you for informing us. We would like to connect you with a TD Rep to learn more and address your concern.

Would you mind sending your full name and preferred contact information to support@tirediscounters.com? We have started your ticket and look forward to connecting.

View more comments
Review
#1711609 Review #1711609 is a subjective opinion of poster.
Service
Tire Discounters Tire Replacement
Cons
  • Bad work
Reason of review
Poor customer service
Loss
$1000
Preferred solution
Let the company propose a solution
Tags
  • Wheel Damage
1.0
Details
Terrible experience!! 2 different Tire Discounters Companies & still not fixed properly!! Spent $2841.62
Terrible experience!! 2 different Tire Discounters Companies & still not fixed properly!! Spent $2841.62
Terrible experience!! 2 different Tire Discounters Companies & still not fixed properly!! Spent $2841.62
Terrible experience!! 2 different Tire Discounters Companies & still not fixed properly!! Spent $2841.62
Terrible experience!! 2 different Tire Discounters Companies & still not fixed properly!! Spent $2841.62
Terrible experience!! 2 different Tire Discounters Companies & still not fixed properly!! Spent $2841.62
Terrible experience!! 2 different Tire Discounters Companies & still not fixed properly!! Spent $2841.62
Terrible experience!! 2 different Tire Discounters Companies & still not fixed properly!! Spent $2841.62
Terrible experience!! 2 different Tire Discounters Companies & still not fixed properly!! Spent $2841.62

Update by user Mar 31

The two Tire Discounters that I dealt with Northbend Rd Tire Discounters and 5 mile Rd Beechmont Ave.

Original review posted by user Mar 31

To Whom This Concern: I started out taking my vehicle to Monfort Heights Tire Discounters location for tires, alignment and while they had it up would they check out...
View full review
1 comment
TireDiscounters
#1667275

We would like to connect you with a TD Rep to learn more and address your concern. We have already started your ticket but would you mind sending your full name and preferred contact information to support@tirediscounters.com? We look forward to connecting.

Review
#1504429 Review #1504429 is a subjective opinion of poster.
Service
Tire Discounters Customer Care

Tire Discounters review in Florence, Kentucky: Insurance Fraud

1.8
Details
Tire Discounters review - Insurance Fraud
Tire Discounters review - Insurance Fraud
Tire Discounters review - Insurance Fraud
Tire Discounters review - Insurance Fraud
Tire Discounters review - Insurance Fraud
Tire Discounters review - Insurance Fraud
Tire Discounters review - Insurance Fraud
Tire Discounters review - Insurance Fraud
Tire Discounters review - Insurance Fraud
Incorrect invoice and service, put my familys life at risk.
View full review
Review
#1496072 Review #1496072 is a subjective opinion of poster.

Tire Discounters review in Dayton, Ohio: Very poor job.. not professional

1.0
Details
Tire Discounters review - Very poor job.. not professional
Very disappointed i made a 4 wheel alignment 30 min ago in Tire Discounter store # 035 Brand pike adress 4414 brandt pike dayton ohio 45403 but they made a very poor not professional or technician job ..can't believed i paid $117 usd for this Poor job .. you can see the pictures and video .. i call back but the store is closed already ..
View full review
1 comment
TireDiscounters
#1768768

We take the care of our customer's vehicles very seriously. Thank you for informing us.

We want to dig in to learn more about your experience and work to improve going forward.

If you could, please send your preferred contact information to support@tirediscounters.com. We look forward to connecting you with a TD team member soon!

Review
#1690360 Review #1690360 is a subjective opinion of poster.
Service
Tire Discounters Wheel Alignment
Pros
  • Clean
Cons
  • Poor job quality
Reason of review
Bad quality
Loss
$117
Preferred solution
Let the company propose a solution
Tags
  • Poor Quality
  • Dayton Ohio
  • Tire Discounters Cincinnati
  • Dayton Tire Discounter
1.2
Details
Tire Discounters review - History work
Tire Discounters review - History work
Left tie rod on passenger side loose, took the car back and they fixed that but scratched my steering wheel and the steering wheel wasn’t aligned with the wheels.
View full review
1 comment
TireDiscounters
#1758557

We take great pride in our craft and strive to have all of our locations operating at a high level. Thanks for alerting us to your experience.

We make every effort to ensure that our services are above board and consistent. We apologize for the disconnect and would like to connect to learn more.

We are pulling up your paperwork, but if you could, please send your preferred contact information (including full name) to support@tirediscounters.com or tirediscounters.com/contact. We look forward to connecting you with a TD team member soon!

Review
#1673793 Review #1673793 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Closeness to my home
Cons
  • Just a bunch of cons
Reason of review
Damaged or defective
Loss
$200
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Damaged Property
Tire Discounters review - Loose bolt causes damage
Tire Discounters review - Loose bolt causes damage
Tire Discounters review - Loose bolt causes damage
Tire Discounters review - Loose bolt causes damage
Tire Discounters review - Loose bolt causes damage
Tire Discounters review - Loose bolt causes damage
Tire Discounters review - Loose bolt causes damage
Tire Discounters review - Loose bolt causes damage
Tire Discounters review - Loose bolt causes damage
Tire Discounters review - Loose bolt causes damage
On Friday June 8, 2018 the sidewall of my rear passenger tire had a cut on my 2008 Toyota Sienna. A friend and I removed the tire having trouble getting one lug nut off. We placed a spare tire on to replace the one we removed. I drove to Tire Discounters in Mt....
View full review
1 comment
TireDiscounters
#1504544

Thanks for alerting us to your experience. We take great pride in our ability to serve our customers.

We apologize for the inconvenience and would appreciate the opportunity to earn your trust back.

We are checking our history, but if you have a preferred number where we can reach you, please send it to support@tirediscounters.com. We look forward to connecting.

Review
#1282426 Review #1282426 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service
Loss
$812
Preferred solution
Pay me what you charge and $100 towing and $100 car usage

Tire Discounters review in Colerain, Ohio: Out of Town Emergency

1.0
Details
Tire Discounters review - Out of Town Emergency
Tire split while driving in Toledo. Spoke to Charles (Colerain) and he forwarded me to a road hazard number as the Yokohamas are in warranty. Difficulty getting the road hazard people to cover and they led me back to Charles. He was incredibly rude, condescending, and snarky about the fact that I was not Cincinnati so he would be unable to assist me. Left us high and dry to fend for ourselves, despite having a warranty on my tires.
View full review
1 comment
TireDiscounters
#1768761

Thank you for informing us. We would like to connect you with a TD Rep to learn more and address your concern.

Would you mind sending your full name and preferred contact information to support@tirediscounters.com? We look forward to connecting.

Review
#1685929 Review #1685929 is a subjective opinion of poster.
Service
Tire Discounters Customer Care
Pros
  • No pros
Cons
  • Didnt fix the problem andspent another 300 to fix
Reason of review
Warranty issue
Loss
$215
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Poor Quality
  • Poor Dishonest Service

Tire Discounters review in Jefferson, Ohio: Flat tire

1.0
Details
Tire Discounters review - Flat tire
Flat tire Waited for two hours and if it’s the wrong side of the tire that was Friday October r fourth went back Monday because my car was flat they told me I have to wait for another two hours to get it fixed I request my money and I got a wait for two weeks before I can get my money
View full review
1 comment
TireDiscounters
#1758556

We are always looking to improve. Thank you for your feedback. If you ever have any ideas or feedback, let us know at tirediscounters.com/contact

Review
#1673659 Review #1673659 is a subjective opinion of poster.
Service
Tire Discounters Car Repair
Reason of review
Poor customer service
Preferred solution
Full refund

Tire Discounters review in Butler, Ohio: Manager misrepresented company

1.0
Details
Tire Discounters review - Manager misrepresented company
I visited Tire Discounters on Sept 30, 2019 to purchase tires and get a vehical inspection report as an Uber driver. I ask the clerk (manager) if they had an ASE certified mechanic available to perform the vehical inspection. He said "yes". Four hours later i paid for the services, than noticed the inspection report form was missing all data associated with the ASE mechanic (company name, ASE number, etc.) I informed the manger that the form meant nothing without that information. He finally admitted to having no such individual there. I said no problem, just refund my money. He refused. He claimed his name is Austin.
View full review
1 comment
TireDiscounters
#1758548

Thank you for informing us. We would like to connect you with a TD Rep to learn more and address your concern.

Would you mind sending your full name and preferred contact information to support@tirediscounters.com? We look forward to connecting.

Review
#1670455 Review #1670455 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Time will tell
Cons
  • Misrepresented available qualified employees
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$34
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Dishonest Advertising

Contact Tire Discounters Customer Service

Website:
Mailing Address:
1 E 4th St
Cincinnati, Ohio 45202
United States
Phone:
(888) 937-8473
All Tire Discounters Contacts

Tire Discounters Products and Services Reviews

Compare Tire Discounters to

Tire Discounters
Tire Discounters
662 reviews
2.3
VS
Discount Tire
Discount Tire
662 reviews
2.0
Compare Tire Discounters vs Discount Tire

Latest Question

Tire Discounters Questions
1.4
Details
I had 4 new tires put on my vehicle. After the first alignement, the vehicle was pulling to the right. I took it back in to get it aligned properly and was told, it whould have been pulling to the left, which means they knew it wasn't aligned properly. However, it was...
View full review
1 comment
TireDiscounters
#1776521

Alignments are one of our prize offerings, so we definitely want to take a second look and make this right. We have started a support ticket for you and alerted the manager.

If you have a preferred number that we can reach you, please send this, along with your first name, to support@tirediscounters.com. Talk soon.

Review
#1701703 Review #1701703 is a subjective opinion of poster.
Service
Tire Discounters Wheel Alignment
Pros
  • It used to be good
Cons
  • Attitude of customer service
Reason of review
Bad quality